O nas

Psychoterapeutka CBT, psycholożka, pedagożka

Trenerka umiejętności społecznych, trenerka robotyki i eksperymentów chemicznych

Psycholog

Lektorka j. angielskiego

Poznaj nasz zespół

Jesteśmy zespołem psychoterapeutów, psychologów, pedagogów, trenerów i lektorów wspierającym rozwój człowieka w całym cyklu jego życia. Wspieramy dzieci już od najmłodszych lat aż do okresu starości. To, co robimy, robimy z pasją i zaangażowaniem.
Jesteśmy też Akredytowanym Centrum Metody FunTown. Prowadzimy zajęcia z j. angielskiego dla dzieci w wieku 3 – 13 lat.

Opinie

A.P.

    "Bardzo polecam. Pani Kasia jest miła, zaangażowana i nastawiona na poszukiwanie rozwiązania problemu i pokazanie mechanizmów, które działają w naszych głowach . Praca z nią pozwala poznać podłożę wielu naszych emocji i rozszyfrować jakie przekonania i schematy nami rządzą . To bardzo cenne doświadczenie. Jednocześnie jest w tym procesie pełna empatii i zrozumienia".

    A.P.

    M.C.

      "Pani Kasia jest profesjonalna, pełna zaangażowania, empatyczna i ciepła. Córka, która jest bardzo nieufna, otworzyła się przed nią bez problemu. Indywidualne podejście. Pełen profesjonalizm w swojej dziedzinie".

      M.C.

      S.G.

        "Bardzo mi pomaga to, że mogę poznać mechanizmy mojej psychiki. Pani Kasia pokazuje mi je z dużą dozą empatii i zrozumienia. Dzięki większej świadomości odzyskuję wpływ na to i mogę zmieniać w sobie pewne rzeczy".

        S.G.

        mama Emilki

          "Pani Kasia ma bardzo profesjonalne podejście do mojego dziecka. Dzięki temu, że odpowiednio mnie pokierowała, udało mi się zdiagnozować córkę. Dzięki terapii psychologicznej i pedagogicznej córka zrobiła bardzo duże postępy".

          mama Emilki

          mama Gabrysia

            "Pani Kasia ma profesjonalne podejście do dzieci i bardzo angażuje się w proces terapii. Kontakt z nią jest na bieżąco dzięki czemu wiem co było na terapii i jak mogę kontynuować to w domu".

            mama Gabrysia

              „Bardzo ciekawe zajęcia, córka chętnie na nie uczęszcza i dużo z nich wynosi. Dzięki temu kursowi córka zna już cyferki i potrafi dodawać i odejmować do 20. Jestem bardzo zadowolona.”

              Mama 6-letniej Amelki

                „Entuzjastyczna reakcja dziecka uczęszczającego na zajęcia, miły i regularny kontakt z nauczycielem, szczegółowe raporty na temat treści zajęć i postępów dziecka, współpraca z rodzicem.”

                Mama 4-letniego Dominika ocenia kurs na „szóstkę”. Co ma na to wpływ?

                  „Moja córeczka bardzo szybko „złapała” język angielski, mimo, że miała 2,5 roku jak zaczęła do Was chodzić. Uważam, że potrafi bardzo dużo. W domu mówi po polsku, ale wplata słowa z języka angielskiego, na przykład: „Mam ubraną bluzkę pink.” „Dziadek ubiera sock.” Mała chętnie się uczy angielskiego, lubi słuchać płyt. Jestem bardzo zadowolona i dziękuję bardzo!”

                  Mama 3-letniej Nicol

                    „Klara chętnie uczęszcza na zajęcia i aktywnie w nich uczestniczy. Widzę rezultaty w domu. Nie muszę wiele poświęcać czasu na nauczanie angielskiego w domu – przychodzi jej to z łatwością.”

                    Mama 6-letniej Klary

                      „Bezpośredni kontakt z lektorem, widoczne postępy w posługiwaniu się językiem angielskim, możliwość obserwacji prowadzonych zajęć (zajęcia otwarte), zainteresowanie córek lekcjami – pytają o kolejne.”

                      Mama 6-letniej Oli i Kingi ocenia kurs na „piątkę”, docenia przede wszystkim

                        „Stały kontakt lektor-rodzice, świetny kontakt lektora z dziećmi, prowadzenie zajęć w bardzo interesujący dzieci sposób, fakt, że syn, wbrew oczekiwaniom, sporo materiału „wchłonął” 🙂

                        Mama 6-letniego Mikołaja docenia

                          „Radość z jaką dziecko uczęszcza na zajęcia. Miłe niespodzianki ze strony dziecka, gdy czasem spontanicznie użyje zapamiętanego słówka, na przykład powiedziała kiedyś do swojej cioci w czerni: „jesteś black!”

                          Mama 4-letniej Laury oceniła kurs na „szóstkę”, co ma wpływ na ocenę?

                          Tata 6-letniego Filipa

                            „Widzę, że moje dziecko chętnie uczestniczy w kursie. Mam wszystkie informacje o postępach syna. Ogólnie jestem zadowolony z prowadzenia zajęć.”

                            Tata 6-letniego Filipa